niedziela, 31 marca 2013

Po co mi blog?

Każdy prowadząc bloga powinien zastanowić się, jaki cel przyświeca jego pracy? Kominek chciał dużo zarabiać a kiedy to osiągnął chce zarabiać jeszcze więcej i planuje być jednym z najbardziej dochodowych pisarzy na świecie. Wierzę, że to osiągnie.

Ravicz (Zbyszek Niedźwiecki) chce zwiększyć sprzedaż swoich książek przez pozyskanie nowych czytelników i nawiązanie stałego z nimi kontaktu. Blog, który prowadzi ma sprawić, że jego czytelnicy nie zapomną o nim. Na blogu daje posmakować swojej twórczości i zachęca do kupna książek.

Ja prowadząc tego bloga mam zamiar pomóc osobą początkującym w samodzielnym zarabianiu. W tym by każdy potrafił zarabiać bez konieczności zatrudniania się u innych zwłaszcza, że wyraźnie widzę, iż Polacy są spychani do roli robotników najemnych. Niszczy się systematycznie polskie firmy a także zadłuża się Polaków tak ze niedługo oprócz długów nic nie będziemy mieli. Im więcej osób się przebudzi i będzie potrafiło samodzielnie zarabiać tym lepiej w takim środowisku będzie nam się żyło.

A ty?
Czy masz powód by pisać na blogu?

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez z góry ustalonego pomysłu na bloga nie ma nawet co zaczynać. Oczywiście z biegiem czasu blog może ewoluować (i nawet [powinien), wprowadzać innowacje, aby był on atrakcyjny dla internauty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tego bloga założyłem po to by podzielić się swoją wiedzą ewentualnie doświadczeniem w zarabianiu. Idzie mi to coraz lepiej, więc wiem coś, czego wielu Polaków nie wie, bo zamiast samemu zacząć zarabiać to czekają aż ktoś im zaproponuje pracę. Zostałem poproszony o radę jak zarobić, więc zacząłem pisać nie tylko znajomemu, ale także dla innych by mogli z tego skorzystać. Wysiłek taki sam a jednak więcej osób ma do tych informacji dostęp. Jednak mam kilka blogów, na których staram się pisać na różne tematy. Dlaczego różne blogi? Żeby nie mieszać tematów.

    OdpowiedzUsuń